.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴ کشته و ۲۳ زخمی بر اثر سیل در گلستان
۴ کشته و ۲۳ زخمی بر اثر سیل در گلستان

بارندگی شدید و بروز سیلاب بامداد سه شنبه موجب کشته شدن 4نفر و مصدومیت 23 نفر در مناطق مختلف گلستان شد و به 15 روستای گرگان خسارت زد.
به گزارش شمال نيوز، بارش باران روز گذشته نیز موجب آبگرفتگی و بروز سیلاب و وارد آمدن خسارت در استانهای گیلان، گلستان و تهران شد. البته در تنکابن نیز منازل دچار آبگرفتگی شده و خساراتی نیز به بار آمد.

4 کشته و 23 زخمی بر اثر سیلاب در گلستان
رسول حسام- مدیرکل بحران استانداری گلستان- به فارس گفت: بر اثر بارش شدید باران و سیلاب ناشی از آن در شب گذشته و بامداد امروز چهار نفر جان خود را از دست دادند و 23 نفر مصدوم شدند. دو نفر بر اثر آبگرفتگی منزلی در شهرستان آزادشهر و یک نفر بر اثر درگیری با سیلاب در همان شهرستان جان خود را از دست دادند، همچنین یک نفر هم در حوزه زرین‌گل در شهرستان علی‌آبادکتول کشته شد.
به گفته وی تاکنون 23 نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند. سیلاب بسیار غیر منتظره و خاص بوده و تقریبا تمام نقاط استان را تحت تاثیر خود قرارداده و در مینودشت، کلاله، گالیکش، آزادشهر، رامیان، علی‌آبادکتول و گرگان از شدت بیشتری برخوردار بوده است. خسارت‌ها بیشتر در بخش‌های زیربنایی، راه‌های اصلی و فرعی، جاده بین‌ مزارع، واحدهای مسکونی و تجاری، زیر‌ساخت‌های شهری از جمله کانال‌ها، دیوارهای مسیل‌ها، فضای سبز، آسفالت و در بخش کشاورزی محصولات کشت شالی، سویا، پنبه، باغات و ... بوده است.
تلفات جانی در گرگان نداشتیم/ خیابان‌های گرگان تبدیل به رودخانه شدند
جعفر گرزین- فرماندار شهرستان گرگان- به فارس گفت: در شهر گرگان بر اثر شدت بارندگی‌های اخیر تلفات جانی نداشتیم. او با اشاره به اینکه بارندگی در شهر گرگان ساعت 23 دوشنبه آغاز شده بود، اظهار داشت: در منطقه بالادست گرگان خسارتی ناشی از بارش باران نداشتیم و بیشتر خسارت محدود به مناطق پایین‌دستی خصوصا زمین‌های شخم زده مسیر رودخانه‌ها بوده است.15 روستا شهرستان گرگان دچار آبگرفتگی شده است و 12 نفر از ساکنان این روستا دچار آسیب‌دیدگی شدند.
فرماندار شهرستان گرگان گفت: دو زن و شوهر مسافر از شهرستان بابل که شب گذشته بر اثر بارش شدید باران دچار آسیب شده بودند مورد مداوا قرار گرفتند.
گرزین افزود: روستاهای امیرآباد و محمدآباد شهرستان گرگان بیشترین خسارت را از بارندگی باران شب گذشته دیدند. وی با اشاره به خسارت وارده به خودروها در گرگان اظهار داشت: طبق اطلاعات اولیه 11 خودرو بالای 70 درصد دچار خسارت شدند و سه خودرو نیز 100 درصد خسارت دیدند. آبگرفتگی در محدوده پایین دست گرگان به خاطر نبود جدول‌گذاری بوده و اغلب معابر و خیابان‌های گرگان با بارش باران تبدیل به رودخانه شدند. همچنین انبارهای صنعتی، مراکز صنعتی، کشاورزی، اماکن مسکونی و معابر نیز در سطح گرگان دچار خسارت شدند.
فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به میزان بارندگی در سطح گرگان و استان گفت: از شامگاه دیشب تاکنون در شهر گرگان 105 میلیمتر باران باریده و شهرستان رامیان با 118 میلیمتر بارندگی بیشترین میزان بارش را در سطح استان داشته است. در همان ساعات اولیه به علت شدت بارش و قطعی برق برخی از پمپ‌های بنزین گرگان تعطیل و بعضی از نقاط گرگان دچار قطعی برق شده بود.همچنین سیستم ارتباطی ایرانسل نیز به علت بارش شدید باران دچار مشکل شده بود.
فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به خسارت سیل به روستای هاشم‌آباد گرگان گفت: سطح روستای هاشم‌آباد به علت بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شده بود و در مورد 85 خانوار از سوی امدادگران هلا‌ل‌احمر امداد و نجات انجام شد. هم‌اکنون تمام راه‌های روستایی و شهری گرگان باز و تردد در جریان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 تير 1391
مدیر کل امور روستائی چیکار می کنه نه مدیریت بلده و نه کار اجرائی همه ارزش ناراضی هستند حیفه روستائیان عزیز گلستان با اینجور مدیریت سر و کله بزنند // آقای دادبود تصمیم جدی بگیر .
نا شناس 28 تير 1391
خدا رحمت کنه مردم بیچاره رو

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.